مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-08اقتصادي

فارس من| آمادگی جامعه نخبگانی کشور برای کمک در زمینه رفع مشکلات اقتصادی


کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار بهره گیری از نظرات نخبگان در رفع گرانی های کشور شدند، مسؤولان حوزه آموزش عالی و جامعه نخبگانی آمادگی خود را برای هر کمکی در زمینه رفع مشکلات اقتصادی اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شرایط اقتصادی جامعه موضوع مهار تورم و رفع مشکلات اقتصادی را به مهم ترین اخبار جامعه و دغدغه مسؤولان تبدیل کرده است.

سال 1402 نیز از همین رو با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شد.

با توجه به اهمیت این موضوع، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار بهره گیری از نظرات نخبگان در رفع گرانی های کشور شدند.

سردبیر این پویش فارس من، گرانی های اخیر را غیرقابل تحمل دانسته و منشأ این گرانیها را عمدتا دلال بازی و سودجویی برشمده است.

وی گفته است: باید با تدبیر مناسب و استفاده از نظرات نخبگان راهکارهایی را ارائه کرد اما متأسفانه بهره ای از دلسوزان نخبه در مسائل اقتصادی کشور نمی شود و دست سودجویان باز و گرانی و تورم همچنان در حال جولان دادن است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در دیدار با دانشجویان فرمودند: دانشجوی امروز، مدیر سیاسی، اقتصادی و دیپلماسیِ فردا، فیلسوف و محقق فردا، فعال سیاسی و رسانه ای فردا و رییس و مغز متفکر و عنصر اثرگذار فردا است و اینکه امروز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آمادگی جامعه نخبگانی کشور برای کمک در زمینه رفع مشکلات اقتصادی

فارس من| آمادگی جامعه نخبگانی کشور برای کمک در زمینه رفع مشکلات اقتصادی